شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

لاتکس چگونه حساسیت ایجاد میکند

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

خرید اینترنتی پاروب پلاستیکی لبدار سایر بزرگ گلچین از فروشگاه گودفورپی

خرید اینترنتی پارو پلاستیکی لبدار سایر بزرگ گلچین در فروشگاه good4p

آشنایی با پارو پلاستیکی

پارو پلاستیکی سایز بزرگ لبه دار در انواع مدل ها در رنگ بندی متنوع باب میل خریداران است که تولید پارو از پلاستیک با مقاومت بالا مزایای بیشماری از جمله طول عمر بالا را دارد از طرفی می توان به قیمت ارزان و بسیار مناسب پاروبی پلاستیکی اشاره کرد که طرفدار زیادی را به خود اختصاص داده است.
پارو کاربردهای مختلفی همچون : شستشوی فرش, برف روبی از روی بام خانه ها در فصل زمستان و همچنین در اشکال مختلف و باطراحی متفاوت برای جابه جا کردن قایق های بدون موتور کاربرد دارد.
پارو ها در جنس های مختلفی از جمله پارویی پلاستیکی, اراِئه میشود که محبوب ترین و پر طرفدارترین آن ها نوع پلاستیکی آن است زیرا هم از لحاظ قیمت مقرون به صرفه بوده و هم از لحاظ وزنی مناسب است , زیرا وزن سبک وحمل راحتی دارد و در هنگام شستشو ویا برف روبی باعث خسته شدن دست وکمر تان نمی شود.


جهت یادگیری ابزار می توانید به اینجا بروید


روش خرید پارو پلاستیکی
برای تهیه و خرید پارو پلاستیکی به نکات زیر توجه کنید:

دارای سطح شیار دار جهت کاهش چسبندگی مواد به سطح پارو
دارای عمق زیاد برای برداشتن و جابه جایی حجم بالای مواد
مناسب برای مصارف برف روبی, فرش شویی
مقاوم در برابر فشار, خوردگی و شکنندگی به علت طراحی و ساختار خاص آن


شما می توانید برای تهیه و خرید پارو پلاستیکی مناسب در فروشگاه آنلاین گودفورپی, آن را به دقت بررسی کنید و خرید رضایت بخشی را داشته باشید.

جهت فراگیری ابزار می توانید به https://good4p.com/products/پارو-پلاستیکی-لبه-دار-بزرگ-گلچین(12عا) دنبال کنید

خرید اینترنتی تایر فرقون اندازه رینگ هشت اینچ پهنا 3.5 گل ریز ایران یاسا 8*3.5 در فروشگاه good4p

فروش آنلاین لاستیک فرغون ابعاد رینگ هشت اینچ پهنا سه و نیم گل ریز ایران یاسا 8*3.5 در سایت گودفورپی

آشنایی با لاستیک ( تایر ) فرغون
در امور ساختمانی و ساخت و ساز، برای حمل بسیاری از مصالح ساختمانی یقیناً فرغون نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. فرغون یک وسیله حمل بار است که از یک چرخ و یک صفحه برای قرار دادن بار تشکیل شده است. این وسیله معمولاً از فلز، چوب و یا پلاستیک ساخته شده است. فرغون برای حمل مواد و بارهای سنگین مانند خاک، شن، سیمان، بلوک های ساختمانی و غیره استفاده می شود. فرغون به دلیل طراحی مناسب خود، بارهای سنگین را به راحتی حمل می کند و از ایجاد فشار بر روی بدن کاربر جلوگیری می کند. استفاده از فرغون در صنایع و ساختمان رایج است و این وسیله به عنوان یک ابزار ضروری و ارزان به جهت حمل بارها شناخته شده است.

اما برای استفاده مطلوب از این وسیله باید در نظر داشت که لاستیک فرغون و انتخاب مناسب آن اهمیت بسیار بالایی دارد. لاستیک فرغون یکی از مهمترین اجزای این وسیله حمل بار است. این لاستیک معمولاً از جنس لاستیک سخت و مقاوم ساخته شده است و در برابر ضربه، سایش و سایر خطرات پایدار است. لاستیک فرغون باید قابلیت تحمل وزن بارها را داشته باشد و به طور معمول دارای طرح های پایه ای شبیه به طرح های لاستیک های خودرویی است. لاستیک فرغون باید قابلیت تعویض داشته باشد تا در صورت صدمه به لاستیک، کاربر بتواند آن را تعویض کند. در حالت عادی، لاستیک چرخ دستی باید همیشه پر باد باشد تا بهترین عملکرد را داشته باشد. لاستیک فرغون معمولاً در ابعاد 6 اینچ و 8 اینچ تولید می شود و باید به اندازه صحیح برای فرغون مورد استفاده انتخاب شود. همچنین، لاستیک فرغون باید با دقت و با استفاده از مواد با کیفیت تولید شود تا طول عمر آن بالا برود و کاربران بتوانند بهترین استفاده را از چرخ فرغون خود ببرند. با توجه به توضیحات داده شده:

لاستیک چرخ دستی باید از جنس لاستیک سخت و مقاوم باشد
باید قابلیت تحمل وزن بارها را داشته باشد
دارای طرح های پایه ای شبیه به طرح های لاستیک های خودرویی باشد
باید قابلیت تعویض داشته باشد
همیشه باید پر باد باشد تا بهترین عملکرد را داشته باشد
باید با دقت و با استفاده از مواد با کیفیت تولید شود




به سبب یادگیری ابزار می توانید به لاستیک رجوع کنید


راه های خرید تایر فرقون:

برای تهیه لاستیک فرغون باید قبل از خرید ابتدا چک شود که رینگ فرغون چه ابعادی دارد. سپس پهنای مناسب با محیط کاری را بررسی کرد و اینکه رینگ مورد نظر میتواند میزبان پهنای لاستیک باشد یا خیر. بسته به شرایط کاری، تعداد لایه های لاستیک مشخص میشود. هر چه کار سنگین تر تعداد لایه ها بیشتر.با توجه به اینکه اغلب تایر های فرغون تیوب تایپ ( تیوب خور ) هستند لذا بعد از انتخاب یک تایر تیوب خور باید به گل آن نیز توجه کرد. شرکت ایران یاسا دارای تنوع بالایی در گل روی لاستیک است که میتوان در تصویر فوق مشاهده نمود. متداول ترین گل ( آج )، گل ریز و گل درشت 6 لایه میباشد.
موارد حائز اهمیت در انتخاب لاستیک فرغون:

ابعاد رینگ
پهنا
تعداد لایه
تیوب تایپ یا تیوبلس بودن
نوع گل
درصد خلوص تایر
شرکت و كشورهاي توليد كننده





آشنایی با شرکت ما

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهام عام) افتخار می کند به پشتوانه نیم قرن تجربه در صنعت لاستیک، به عنوان اولین تولید کننده انواع تاير و تیوب موتورسیکلت، دوچرخه ای، اسكوتری، كشاورزی و انواع شيلنگ آب و گاز همواره به دنبال ارتقاء کیفیت و تولید محصولات متنوع و متناسب با نیاز بازار و مشتریان بوده است. این شرکت از ابتدای بهره‌برداری تاکنون با شناسائی بازارهای صادراتی، بخشی از محصولات خود را به صادرات اختصاص داده است به نحوی که در حال حاضر علاوه بر بازار داخل کشور، محصولات شرکت به سایر کشورها از جمله پاکستان، افغانستان، عراق، یمن، نیجریه، ترکیه و ترکمنستان صادر می گردد. ایران یاسا با اتکا به کـیفیت بالای محصولات تولیدی خود، دوره ضـمانت 3 و 2 سـاله را به ترتیب جهت محصولات تایر و تیوب برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است، که خدمات ارائه شده در دوره ضـمانت از طریق سـیستم خـدمات پس از فـروش ایران یاسـا در سراسر کشور قابل دسترس می باشد.
کشور سازنده
ایران
گارانتی
ضمانت: 36 ماهه - گارانتی: 36 ماهه - هر تایر نو تولید شرکت ایران یاسا که بیشتر از 36 ماه از تاریخ خرید (درصورت ارائه رسید خرید دارای مهر و امضاء از طرف نماینده ) و یا بیشتر از 36 ماه از تاریخ تولید (درصورت عدم ارائه رسید خرید) آن نگذشته باشد و در شرایطی غیر از موارد عنوان شده در بخش “مواردی که شامل ضمانت نمی باشند” غیر قابل استفاده باشد از سوی شرکت ایران یاسا تعویض خواهد شد . مواردی که شامل ضمانت نمی باشد 1. تایرهایی که عمق آج رویه آن ها بر اثر سائیدگی کمتر از 0.8 میلیمتر شده است. 2. تایرهایی که به دلیل نوع موتورسواری غیر استاندارد، بصورت غیریکنواخت در قسمت هایی عمق آج رویه آن ها بر اثر سائیدگی کمتر از 0.8 میلیمتر شده است. 3. تایرهای استفاده شده در مسابقات، رقابت های دیگر ویا استفاده شده در سرعت هایی بیشتر از محدوده قانونی درنظر گرفته شده برای تایر



. 4. تایرهای نوع بزرگراهی یا جاده ای که در جاده های خاکی و غیر آسفالت مورد استفاده قرار گرفته باشد ویا هر گونه مصرفی که توسط تولید کننده موتورسیکلت توصیه نشده باشد . 5. تایرهای مورد استفاده در موتورسیکلت هایی که به عنوان کشنده مورد استفاده قرار می گیرند . 6. استفاده از تایرهای تیوبلس (Tubeless) در رینگ های نیازمند به تیوب. 7. عدم استفاده از تیوب برای تایرهای علامت گذاری شده با عبارت نیازمند تیوب “Tube Type” . 8. تایرهای استفاده شده با تیوب های مستعمل، آسیب دیده یا سایز نادرست. توجه : برای ایمنی بیشتر ضروریست تا در هنگام تعویض تایر های نوع تیوب تایپ ، تیوب نیز تعویض گردد . 9. تایرهایی تعمیری و یا تایرهایی که در بخش هایی از آن تغییراتی صورت گرفته باشد. 10. تایرهایی که درون آن ها با هر نوع موادی به جزء هوا پرشده باشد. این موارد شامل مواد تزریق شده توسط بالانس کننده های خشک/ مایع یا درزگیرها و یا هر ماده ای که بعنوان پرکننده در داخل تایر استفاده گردد. 11. تایرهایی که بوسیله انواع خرابی خطرناک جاده ای از قبیل پارگی، پنچری، بریدگی یا به علت بوجود آمدن اشکال در موتورسیکلت ، آتش سوزی، تماس با مواد خورنده ، سواری در حالت پنچری ، بالانس نامناسب ، نقص در سیستم تعلیق ، تنظیم باد نامناسب، اعمال بار بیش از حد ، نصب نامناسب تایر روی رینگ یا نصب تایر بوسیله تایلیور؛ یا بر اثر چرخش در گِل، برف، شن، یخ یا حین بالانس نمودن موتورسیکلت یا تست دینامومتر دچار آسیب شده باشند. 12. ترک حاصل از اوزون یا آب و هوا برای تایرهای تمیز شده با اسپری (Dressing) یا مواد تمیز کننده ناسازگار یا ارائه شده بعد از 24 ماه پس از تاریخ تولید. 13. فرسودگی های ناشی از قرار دادن تایر در معرض عوامل جوی و محیطی همچون تابش مستقیم نور آفتاب یا انبارش نادرست تایر. 14. درصورتیکه تیوب مصرفی تولید شرکت ایران یاسا نباشد. تعهدات صاحب تایر 1. خریدار مسئول نگهداری مناسب از تایر، عملکرد درست و قانونی موتورسیکلت می باشد. 2. رعایت میزان باد و بار تایر مطابق دستورالعمل ارائه شده توسط سازنده موتورسیکلت، اطلاعات تایر، اعلان و محدودیت های درج شده بر دیواره تایر. 3. تنظیم فشار باد بطور مداوم بوسیله فشار سنج تایر. و 4. بازرسی تایر به منظور رویت صدمات یا فرسایش غیر طبیعی درصورت وقوع. حقوق قانونی بنا به حد مجاز تعیین شده توسط این قانون، ایران یاسا برای (1) هر گونه زیان تجاری (2) هر آسیبی مربوط به مالکیت هر چیز به جز خود تایر (3) هر نوع دیگری از آسیب های تصادفی، غیر مستقیم، خاص یا آسیب های تبعی ناشی از هر دلیلی به هر قدر که باشد، مسئول نمی باشد.





برای فراگیری ابزار می توانید به لاستیک فرغون دنبال کنید

آزمون آنلاین چاکرا و تاثیر ذکر بر چاکرا به نحوه رایگان

تاثیر ذکر بر چاکرا بر متخصصین این حوزه پوشیده نیست. هفت چاکرا ما مسئول جریان انرژی از طریق بدن هستند. هنگامی که آنها باز و همسو باشند، ما می توانیم به راحتی از قدرت عشق و خرد درونی برای انجام هر کاری استفاده کنیم. اگر چاکراها مسدود شده باشند، می توانند منجر به رکود توانایی های جسمی و روحی شود. با همسویی با چاکراهای خود است که می توانیم تمام جنبه های خود را بپذیریم و از آن استقبال کنیم. برای سنجش وضعیت چاکراهای خود حتما تست چاکراها را انجام دهید.

به سبب آشنایی بیشتر می توانید به کندالینی مراجعه کنید

سیستم چاکرا چگونه کار می کند

قبل از این که تاثیر ذکر بر چاکر خود را با شما در میان بگذاریم، می خواهیم کمی درباره چگونگی جریان یافتن انرژی از سیستم چاکرا، معنی عدم تعادل و چگونگی تعادل و بهبود چاکراهای خود توضیح دهیم. سپس وارد تاثیر ذکر بر چاکرا و ذکر قدرتمند چاکرا می شویم که روزانه از آنها استفاده می شود.

چاکرا (Chakra) یک کلمه سانسکریت است که به معنی راه جریان انرژی از طریق چاکراها به معنی “چرخ” یا “دیسک” است. چاکراها مراکز انرژی بدن ما هستند، مانند چرخ های چرخان انرژی که در نقاط مختلف ستون فقرات قرار دارند.

هر هفت چاکرا اصلی با مراکز انرژی خاصی مرتبط هستند که از قاعده ستون فقرات شما شروع می شوند و تا تاج سر شما بالا می روند.

جهت معرفی بیشتر می توانید به https://aramgroup.ir/mantra-of-chakra/ رجوع کنید

}

خرید ابزار آلات از کدام سایت باشد؟

از کدام مجموعه میتوان ابزار آلات بدون واسطه بخریم؟

این روزها افراد مختلف به دلیل مشغله هایی که در زندگی های روتین خود دارند دوست دارند تا خرید های شخصی را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در صورتی که از فروشگاه مطمئن باشد می تواند در انرژی و هزینه رفت و آمد مردم صرفه جویی کند. یکی از چیزهایی که شاید هنوز خرید آن برای مردم عجیب باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین می باشد. سفارش ابزار آلات یکی از خریدهایی است صورت آنلاین هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازخفن ترین سایتهای اینترنتی ابزار آلات سر بزنید میتوانید به ویکی پدیا مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی گودفورپی، فروشگاه آنلاین پخش عمده ابزار یراق و تجهیزات و لوازم ساختمانی و صنعتی

شرکت پخش نیکو با بیش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتی و ساختمانی، گودفورپی را که یک فروشگاه ابزار فروشی آنلاین است با هدف تسهیل و بهبود خرید عمده ابزار یراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهیزات ساختمانی برای مشتریان خود که اغلب فروشگاه ابزار فروشی هستند و در سطح کشور گسترده شده اند ، راه اندازی نمود.


فروشگاه های ابزار فروشی که برای کسب و کار خود نیاز به خرید عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتی میتوانند با مشاهده عکس و مشخصات کالا در گودفورپی خرید بهتری را تجربه کنند.

گودفورپی می تواند تامین کننده بخش زیادی از اقلام یک فروشگاه ابزار یراق ، یک کارخانه تولیدی یا کارگاه ساختمانی باشد. در راه اندازی یک ابزار فروشی، گودفورپی می تواند با یک فاکتور کلیه نیاز های فروشگاه ابزار یراق را از موجودی انبار خود تحویل نماید. همکارانی که قصد افتتاح فروشگاه ابزار یراق را دارند برای راه اندازی فروشگاه ابزار یراق قدرتمند و متفاوت می توانند در تمام مراحل از کارشناسان گود فورپی برای مشاوره راه اندازی ابزار فروشی خود استفاده نمایند.

گروه کالاهای گودفورپی عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختمانی و صنعتی : کلیه ابزار آلات قابل تهیه در یک ابزار فروشی مجهز را می توان از گودفورپی تهیه نمود.


۲- تاسیسات : شامل انواع پمپ آب خانگی و کشاورزی و صنعتی سبک و متوسط تک فاز و سه فاز و متعلقات و بسیاری از لوازم تاسیسات مصرفی و عمومی

۳- شیر آلات : خانگی و لوازم بهداشتی شیرآلات اهرمی و اقلام مصرفی خانگی مثل شیلنگ حصیری پکیج و پیسوار ، شیلنگ ماشین لباسشویی و انواع تاسیسات مصرفی آپارتمانی و خانگی

۴- انواع یراق آلات : از یراق آلات عمومی کابینت و چوب تا یراق آلات در و پنجره آلومینیومی و آهنی و انواع قفل مثل قفل آویز و قفل کتابی و مغزی قفل توکار در لیست یراق آلات گودفورپی وجود دارد.

۵- کالای برق : لوازم الکتریکی خانگی از جمله مواردی هستند که در سبد گودفورپی در حال گسترش تنوع می باشند.

از بین کالاهای این مجموعه می توان به انواع کپسول گاز پیک نیکی 2 کیلویی اشاره کرد که برای تهیه آن می توانید به good4p مراجعه کنید.

از کدام سایت میتوان ابزار آلات بی واسطه بخریم؟

از کدام فروشگاه میتوان ابزار آلات بی واسطه بخریم؟

امروزه افراد مختلف به دلیل کار زیاد که در زندگی های روتین خود درگیرشان هستند دوست دارند تا کارهای روزانه را آنلاین انجام دهند. خرید های که در حالی که از فروشگاه معتبر باشد باعث میشود در وقت و هزینه نقلیه افراد صرفه جویی نماید. یکی از چیزهایی که شاید هنوز سفارش آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین می باشد. سفارش ابزار آلات یکی از مواردی است شکل آنلاین هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبروز ترین مجموعه های غیر حضوری ابزار آلات سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی گودفورپی، فروشگاه آنلاین پخش عمده ابزار یراق و تجهیزات و لوازم ساختمانی و صنعتی

شرکت پخش نیکو با بیش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتی و ساختمانی، گودفورپی را که یک فروشگاه ابزار فروشی آنلاین است با هدف تسهیل و بهبود خرید عمده ابزار یراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهیزات ساختمانی برای مشتریان خود که اغلب فروشگاه ابزار فروشی هستند و در سطح کشور گسترده شده اند ، راه اندازی نمود.


فروشگاه های ابزار فروشی که برای کسب و کار خود نیاز به خرید عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتی میتوانند با مشاهده عکس و مشخصات کالا در گودفورپی خرید بهتری را تجربه کنند.

گودفورپی می تواند تامین کننده بخش زیادی از اقلام یک فروشگاه ابزار یراق ، یک کارخانه تولیدی یا کارگاه ساختمانی باشد. در راه اندازی یک ابزار فروشی، گودفورپی می تواند با یک فاکتور کلیه نیاز های فروشگاه ابزار یراق را از موجودی انبار خود تحویل نماید. همکارانی که قصد افتتاح فروشگاه ابزار یراق را دارند برای راه اندازی فروشگاه ابزار یراق قدرتمند و متفاوت می توانند در تمام مراحل از کارشناسان گود فورپی برای مشاوره راه اندازی ابزار فروشی خود استفاده نمایند.

گروه کالاهای گودفورپی عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختمانی و صنعتی : کلیه ابزار آلات قابل تهیه در یک ابزار فروشی مجهز را می توان از گودفورپی تهیه نمود.


۲- تاسیسات : شامل انواع پمپ آب خانگی و کشاورزی و صنعتی سبک و متوسط تک فاز و سه فاز و متعلقات و بسیاری از لوازم تاسیسات مصرفی و عمومی

۳- شیر آلات : خانگی و لوازم بهداشتی شیرآلات اهرمی و اقلام مصرفی خانگی مثل شیلنگ حصیری پکیج و پیسوار ، شیلنگ ماشین لباسشویی و انواع تاسیسات مصرفی آپارتمانی و خانگی

۴- انواع یراق آلات : از یراق آلات عمومی کابینت و چوب تا یراق آلات در و پنجره آلومینیومی و آهنی و انواع قفل مثل قفل آویز و قفل کتابی و مغزی قفل توکار در لیست یراق آلات گودفورپی وجود دارد.

۵- کالای برق : لوازم الکتریکی خانگی از جمله مواردی هستند که در سبد گودفورپی در حال گسترش تنوع می باشند.

راهنمایی بابت استارت ابزار فروشی در میهن

هیچ فرقی نمی‌کند که در چه حوزه‌ای قصد فعالیت دارید. برای شروع هر کاری باید مشاوره لازم راجع به ابعاد و زوایای مختلف آن را دریافت کنید.

راه اندازی ابزار فروشی نیز از این قاعده مستثنا نیست. شغل فروش ابزار و یراق یک شغل پربازده در کشور است؛ اما نمی‌توان بر اساس یک دید کلی به راه اندازی فروشکاه ابزار آلات رسید. هر شغل محدودیت‌ها و قواعد خاص خود را دارد که باید همه آن‌ها را در راه اندازی ابزار فروشی لحاظ کنید.‌ در ادامه فاکتورهای مهم در راه اندازی فروشگاه ابزار را بررسی می‌کنیم.

معایب و مزایای شغل ابزار فروشی

قطعا وقتی به راه اندازی ابزار فروشی فکر می‌کنید، با مزایا و معایب آن آشنایی نسبی دارید اما اگر مختصری راجع به ویژگی‌های این شغل صحبت کنیم، خالی از لطف نخواهد بود. قطعا به خوبی می‌دانید که ابزار فروشی سود بالایی دارد. اگر کمی توجه کنید، خواهید دید که ابزار فروشان نسبت به صنوف دیگر وضعیت مالی مناسب تری دارند‌. از طرفی ابزار آلات تاریخ مصرف و فسادپذیری ندارند. بیشتر کالاهایی که در فروشگاه ابزار آلات عرضه می‌شوند، قیمت ندارند. به همین خاطر فروشنده می‌تواند با افزایش قیمت‌ها تمام محصولات خود را با قیمت روز به فروش برساند.

با این حساب می‌توان گفت شغل ابزار و یراق برای صاحبین این نوع مشاغل سود زیادی دارد.‌ گذشته از جنبه‌های مالی، ابزار فروشی یک شغل جذاب است و تنوع بی شمار کالاهای قابل عرضه در فروشگاه ابزار و یراق جذابیت این شغل را بیشتر می‌کند. حال که مزایای راه اندازی مغازه ابزار فروشی را بیان کردیم، بهتر است معایب آن را نیز بررسی کنیم.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که مدام به دنبال تغییر شغل هستند و در واقع به یک شغل پایبند نیست، صریح و واضح بگوییم راه اندازی ابزار فروشی برای شما مناسب نیست؛ چون هزینه تغییر شغل از ابزار فروشی به مشاغل دیگر بسیار بالا است. بهتر است بگوییم تنوع بالای کالا در ابزار فروشی امکان تبدیل اقلام موجود در مغازه به پول نقد را برایتان دشوار می‌سازد. علاوه بر آن نباید انتظار داشته باشید که اقلام و کالاهای موجود در مغازه به سرعت به فروش برسند. به عنوان مثال: ممکن است فروش یک بسته کامل پیچ، ماه ها طول بکشد. از طرفی با توجه به این که مشتریان عمده ابزار فروشی ساختمان سازان و تعمیرکاران هستند، ممکن است در زمان رکود ساختمان سازی یا روزهایی از سال، فروش در مغازه یراق آلات به حداقل خود برسد. در کل یک ابزار فروش باید صبر و حوصله زیادی داشته باشد.
امکانات لازم برای راه اندازی ابزار فروشی

از آنجا که تنوع بسیار زیادی در ابزار آلات وجود دارد، باید بر اساس منطقه‌ای که قصد افتتاح مغازه در آن را دارید، به تهیه اقلام مورد نیاز بپردازید. بهتر است بگوییم، ترکیب کالاهای ابزار فروشی در هر منطقه و محله متفاوت است. به عنوان مثال : اگر در منطقه‌ای هستید که کارگاه‌های صنعتی زبادی در اطرافتان حضور دارند، می‌توانید انواع مته را در سبد محصولات خود قرار دهید. حتی متراژ مغازه نیز در لیست اقلام شما تآثیر گذار است.

اگر متراژ مغازه تر از ۲۵ متر است، می‌توانید لوازم ساختمانی را در سبد محصولات قابل عرضه خود جای دهید چون این محصولات از فروش بالایی برخوردارند. در کل بهتر است برای راه اندازی ابزار فروشی قبل از هر چیزی به دنبال تهیه اقلام پر فروش مانند ابزارآلات عمومی از جمله متر، چسب، ابزار دستی، مته و غیره، لوازم ساختمانی و بنایی و یراق آلات عمومی مانند انواع قفل و لولا، دستگیره در چوبی و غیره باشید. این سه دسته از محصولات ابزار فروشی همیشه از فروش بالایی برخوردارند. پس از آن اگر در حوزه یراق آلات تخصصی و محصولات مربوط به صنف رنگ و مانند آن تخصص و آشنایی دارید، می‌توانید این محصولات را نیز در لیست موجودی خود قرار دهید. تمام چهارچوب یک ابزار فروشی در امکانات و اقلام قابل عرضه آن خلاصه می‌شود‌. اگر در تهیه اقلام خود دقت کافی نداشته باشید، شروع ضعیفی خواهید داشت.

به سبب توضیح ابزار می توانید به ابزار آلات صنعتی دنبال کنید

سرمایه لازم به جهت راه اندازی کسب و کار ابزار فروشی)

سرمایه لازم برای ابزار فروشی مهم‌ترین اصل در راه اندازی این شغل است. این سرمایه بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین شده و با توجه به ابعاد فروشگاه و تنوع کالا متفاوت است. همانطور که اشاره کردیم برای شروع کار باید حداقل ۱۰۰۰ قلم کالا داشته باشید. البته لزومی ندارد که همه کالاها را در تعداد زیاد تهیه کنید. بیشتر مشتری‌ها پس از اولین مراجعه به فروشگاه شما تصمیم می‌گیرند که برای خرید اقلام بعدی به آنجا مراجعه کنند. به همین خاطر اگر از هر کالا تعداد محدودی تهیه کنید، برای شروع کفایت می‌کند.

به این ترتیب اگر چیزی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه داشته باشید، می‌توانید به راه اندازی ابزار فروشی فکر کنید. در واقع شما می‌توانید با این سرمایه یک ابزار فروشی کوچک تا متوسط با تنوع بالای کالا داشته باشید. برای راه اندازی یک مغازه ابرار فروشی بزرگ با تنوع بالای کالا و البته تعداد کم حداکثر ۷۵۰ میلیون تومان سرمایه نیاز دارید.


جمع بندی

شغل ابزار و یراق فروشی یک شغل پردرآمد و سودده است؛ اما با توجه به این که خواب سرمایه در این شغل بالاست، باید در راه اندازی ابرار فروشی به چند نکته مهم که در این مطلب بیان کردیم، دقت کنید. به خصوص این که نمی‌توان میزان فروش ابزارآلات متنوع را پیش بینی کرد، بهتر است از خرید اقلام مورد نظر در تعداد بیش از ده تا دوازده عدد خودداری کنید.

برای شناخت ابزار می توانید به good4p مراجعه کنید

راهنمایی بابت شروع ابزار فروشی در میهن

هیچ فرقی نمی‌کند که در چه حوزه‌ای قصد فعالیت دارید. برای شروع هر کاری باید مشاوره لازم راجع به ابعاد و زوایای مختلف آن را دریافت کنید.

راه اندازی ابزار فروشی نیز از این قاعده مستثنا نیست. شغل فروش ابزار و یراق یک شغل پربازده در کشور است؛ اما نمی‌توان بر اساس یک دید کلی به راه اندازی فروشکاه ابزار آلات رسید. هر شغل محدودیت‌ها و قواعد خاص خود را دارد که باید همه آن‌ها را در راه اندازی ابزار فروشی لحاظ کنید.‌ در ادامه فاکتورهای مهم در راه اندازی فروشگاه ابزار را بررسی می‌کنیم.

معایب و مزایای فروش ابزار

قطعا وقتی به راه اندازی ابزار فروشی فکر می‌کنید، با مزایا و معایب آن آشنایی نسبی دارید اما اگر مختصری راجع به ویژگی‌های این شغل صحبت کنیم، خالی از لطف نخواهد بود. قطعا به خوبی می‌دانید که ابزار فروشی سود بالایی دارد. اگر کمی توجه کنید، خواهید دید که ابزار فروشان نسبت به صنوف دیگر وضعیت مالی مناسب تری دارند‌. از طرفی ابزار آلات تاریخ مصرف و فسادپذیری ندارند. بیشتر کالاهایی که در فروشگاه ابزار آلات عرضه می‌شوند، قیمت ندارند. به همین خاطر فروشنده می‌تواند با افزایش قیمت‌ها تمام محصولات خود را با قیمت روز به فروش برساند.

با این حساب می‌توان گفت شغل ابزار و یراق برای صاحبین این نوع مشاغل سود زیادی دارد.‌ گذشته از جنبه‌های مالی، ابزار فروشی یک شغل جذاب است و تنوع بی شمار کالاهای قابل عرضه در فروشگاه ابزار و یراق جذابیت این شغل را بیشتر می‌کند. حال که مزایای راه اندازی مغازه ابزار فروشی را بیان کردیم، بهتر است معایب آن را نیز بررسی کنیم.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که مدام به دنبال تغییر شغل هستند و در واقع به یک شغل پایبند نیست، صریح و واضح بگوییم راه اندازی ابزار فروشی برای شما مناسب نیست؛ چون هزینه تغییر شغل از ابزار فروشی به مشاغل دیگر بسیار بالا است. بهتر است بگوییم تنوع بالای کالا در ابزار فروشی امکان تبدیل اقلام موجود در مغازه به پول نقد را برایتان دشوار می‌سازد. علاوه بر آن نباید انتظار داشته باشید که اقلام و کالاهای موجود در مغازه به سرعت به فروش برسند. به عنوان مثال: ممکن است فروش یک بسته کامل پیچ، ماه ها طول بکشد. از طرفی با توجه به این که مشتریان عمده ابزار فروشی ساختمان سازان و تعمیرکاران هستند، ممکن است در زمان رکود ساختمان سازی یا روزهایی از سال، فروش در مغازه یراق آلات به حداقل خود برسد. در کل یک ابزار فروش باید صبر و حوصله زیادی داشته باشد.
امکانات لازم برای راه اندازی ابزار فروشی

از آنجا که تنوع بسیار زیادی در ابزار آلات وجود دارد، باید بر اساس منطقه‌ای که قصد افتتاح مغازه در آن را دارید، به تهیه اقلام مورد نیاز بپردازید. بهتر است بگوییم، ترکیب کالاهای ابزار فروشی در هر منطقه و محله متفاوت است. به عنوان مثال : اگر در منطقه‌ای هستید که کارگاه‌های صنعتی زبادی در اطرافتان حضور دارند، می‌توانید انواع مته را در سبد محصولات خود قرار دهید. حتی متراژ مغازه نیز در لیست اقلام شما تآثیر گذار است.

اگر متراژ مغازه تر از ۲۵ متر است، می‌توانید لوازم ساختمانی را در سبد محصولات قابل عرضه خود جای دهید چون این محصولات از فروش بالایی برخوردارند. در کل بهتر است برای راه اندازی ابزار فروشی قبل از هر چیزی به دنبال تهیه اقلام پر فروش مانند ابزارآلات عمومی از جمله متر، چسب، ابزار دستی، مته و غیره، لوازم ساختمانی و بنایی و یراق آلات عمومی مانند انواع قفل و لولا، دستگیره در چوبی و غیره باشید. این سه دسته از محصولات ابزار فروشی همیشه از فروش بالایی برخوردارند. پس از آن اگر در حوزه یراق آلات تخصصی و محصولات مربوط به صنف رنگ و مانند آن تخصص و آشنایی دارید، می‌توانید این محصولات را نیز در لیست موجودی خود قرار دهید. تمام چهارچوب یک ابزار فروشی در امکانات و اقلام قابل عرضه آن خلاصه می‌شود‌. اگر در تهیه اقلام خود دقت کافی نداشته باشید، شروع ضعیفی خواهید داشت.

جهت معارفه ابزار می توانید به اینجا بروید

سرمایه لازم به جهت راه اندازی کسب و کار ابزار فروشی)

سرمایه لازم برای ابزار فروشی مهم‌ترین اصل در راه اندازی این شغل است. این سرمایه بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین شده و با توجه به ابعاد فروشگاه و تنوع کالا متفاوت است. همانطور که اشاره کردیم برای شروع کار باید حداقل ۱۰۰۰ قلم کالا داشته باشید. البته لزومی ندارد که همه کالاها را در تعداد زیاد تهیه کنید. بیشتر مشتری‌ها پس از اولین مراجعه به فروشگاه شما تصمیم می‌گیرند که برای خرید اقلام بعدی به آنجا مراجعه کنند. به همین خاطر اگر از هر کالا تعداد محدودی تهیه کنید، برای شروع کفایت می‌کند.

به این ترتیب اگر چیزی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه داشته باشید، می‌توانید به راه اندازی ابزار فروشی فکر کنید. در واقع شما می‌توانید با این سرمایه یک ابزار فروشی کوچک تا متوسط با تنوع بالای کالا داشته باشید. برای راه اندازی یک مغازه ابرار فروشی بزرگ با تنوع بالای کالا و البته تعداد کم حداکثر ۷۵۰ میلیون تومان سرمایه نیاز دارید.


جمع بندی

شغل ابزار و یراق فروشی یک شغل پردرآمد و سودده است؛ اما با توجه به این که خواب سرمایه در این شغل بالاست، باید در راه اندازی ابرار فروشی به چند نکته مهم که در این مطلب بیان کردیم، دقت کنید. به خصوص این که نمی‌توان میزان فروش ابزارآلات متنوع را پیش بینی کرد، بهتر است از خرید اقلام مورد نظر در تعداد بیش از ده تا دوازده عدد خودداری کنید.

به سبب یادگیری ابزار می توانید به ابزار فروشی بروید

راهنمایی برای آغاز ابزار فروشی در وطن

راه اندازی هر شغلی پیش نیازهای خاص خود را می‌طلبد و شما به عنوان صاحب کسب و کار تنها در صورتی می‌توانید در شغل جدید خود موفق باشید که یک شروع قدرتمند داشته باشید. این نقطه شروع خود، چالش برانگیزترین قسمت کار است.

راه اندازی ابزار فروشی نیز از این قاعده مستثنا نیست. شغل فروش ابزار و یراق یک شغل پربازده در کشور است؛ اما نمی‌توان بر اساس یک دید کلی به راه اندازی فروشکاه ابزار آلات رسید. هر شغل محدودیت‌ها و قواعد خاص خود را دارد که باید همه آن‌ها را در راه اندازی ابزار فروشی لحاظ کنید.‌ در ادامه فاکتورهای مهم در راه اندازی فروشگاه ابزار را بررسی می‌کنیم.

نقاط منفی و مثبت ابزار فروشی

قطعا وقتی به راه اندازی ابزار فروشی فکر می‌کنید، با مزایا و معایب آن آشنایی نسبی دارید اما اگر مختصری راجع به ویژگی‌های این شغل صحبت کنیم، خالی از لطف نخواهد بود. قطعا به خوبی می‌دانید که ابزار فروشی سود بالایی دارد. اگر کمی توجه کنید، خواهید دید که ابزار فروشان نسبت به صنوف دیگر وضعیت مالی مناسب تری دارند‌. از طرفی ابزار آلات تاریخ مصرف و فسادپذیری ندارند. بیشتر کالاهایی که در فروشگاه ابزار آلات عرضه می‌شوند، قیمت ندارند. به همین خاطر فروشنده می‌تواند با افزایش قیمت‌ها تمام محصولات خود را با قیمت روز به فروش برساند.

با این حساب می‌توان گفت شغل ابزار و یراق برای صاحبین این نوع مشاغل سود زیادی دارد.‌ گذشته از جنبه‌های مالی، ابزار فروشی یک شغل جذاب است و تنوع بی شمار کالاهای قابل عرضه در فروشگاه ابزار و یراق جذابیت این شغل را بیشتر می‌کند. حال که مزایای راه اندازی مغازه ابزار فروشی را بیان کردیم، بهتر است معایب آن را نیز بررسی کنیم.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که مدام به دنبال تغییر شغل هستند و در واقع به یک شغل پایبند نیست، صریح و واضح بگوییم راه اندازی ابزار فروشی برای شما مناسب نیست؛ چون هزینه تغییر شغل از ابزار فروشی به مشاغل دیگر بسیار بالا است. بهتر است بگوییم تنوع بالای کالا در ابزار فروشی امکان تبدیل اقلام موجود در مغازه به پول نقد را برایتان دشوار می‌سازد. علاوه بر آن نباید انتظار داشته باشید که اقلام و کالاهای موجود در مغازه به سرعت به فروش برسند. به عنوان مثال: ممکن است فروش یک بسته کامل پیچ، ماه ها طول بکشد. از طرفی با توجه به این که مشتریان عمده ابزار فروشی ساختمان سازان و تعمیرکاران هستند، ممکن است در زمان رکود ساختمان سازی یا روزهایی از سال، فروش در مغازه یراق آلات به حداقل خود برسد. در کل یک ابزار فروش باید صبر و حوصله زیادی داشته باشد.
امکانات لازم برای راه اندازی ابزار فروشی

با توجه به نکته‌ای که در بند قبل راجع به خواب سرمایه و رکود بازار فروش یراق آلات ذکر کردیم، باید توجه داشته باشید اگر قصد اجاره مغازه برای راه اندازی فروشگاه ابزار آلات دارید، باید اجاره نامه‌ای به مدت حداقل سه سال تنظیم کنید. برای شروع شغل ابرار فروشی باید حداقل هزار قلم کالا تهیه کنید. به عنوان مثال : اگر در منطقه‌ای هستید که کارگاه‌های صنعتی زبادی در اطرافتان حضور دارند، می‌توانید انواع مته را در سبد محصولات خود قرار دهید. حتی متراژ مغازه نیز در لیست اقلام شما تآثیر گذار است.

اگر متراژ مغازه تر از ۲۵ متر است، می‌توانید لوازم ساختمانی را در سبد محصولات قابل عرضه خود جای دهید چون این محصولات از فروش بالایی برخوردارند. در کل بهتر است برای راه اندازی ابزار فروشی قبل از هر چیزی به دنبال تهیه اقلام پر فروش مانند ابزارآلات عمومی از جمله متر، چسب، ابزار دستی، مته و غیره، لوازم ساختمانی و بنایی و یراق آلات عمومی مانند انواع قفل و لولا، دستگیره در چوبی و غیره باشید. این سه دسته از محصولات ابزار فروشی همیشه از فروش بالایی برخوردارند. پس از آن اگر در حوزه یراق آلات تخصصی و محصولات مربوط به صنف رنگ و مانند آن تخصص و آشنایی دارید، می‌توانید این محصولات را نیز در لیست موجودی خود قرار دهید. تمام چهارچوب یک ابزار فروشی در امکانات و اقلام قابل عرضه آن خلاصه می‌شود‌. اگر در تهیه اقلام خود دقت کافی نداشته باشید، شروع ضعیفی خواهید داشت.

جهت آشنایی ابزار می توانید به اینجا بروید

سرمایه لازم به جهت راه اندازی کسب و کار ابزار فروشی)

سرمایه لازم برای ابزار فروشی مهم‌ترین اصل در راه اندازی این شغل است. این سرمایه بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین شده و با توجه به ابعاد فروشگاه و تنوع کالا متفاوت است. همانطور که اشاره کردیم برای شروع کار باید حداقل ۱۰۰۰ قلم کالا داشته باشید. البته لزومی ندارد که همه کالاها را در تعداد زیاد تهیه کنید. بیشتر مشتری‌ها پس از اولین مراجعه به فروشگاه شما تصمیم می‌گیرند که برای خرید اقلام بعدی به آنجا مراجعه کنند. به همین خاطر اگر از هر کالا تعداد محدودی تهیه کنید، برای شروع کفایت می‌کند.

به این ترتیب اگر چیزی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه داشته باشید، می‌توانید به راه اندازی ابزار فروشی فکر کنید. در واقع شما می‌توانید با این سرمایه یک ابزار فروشی کوچک تا متوسط با تنوع بالای کالا داشته باشید. برای راه اندازی یک مغازه ابرار فروشی بزرگ با تنوع بالای کالا و البته تعداد کم حداکثر ۷۵۰ میلیون تومان سرمایه نیاز دارید.


جمع بندی

تهیه اقلام و کالاهای لازم در ابزار فروشی به عنوان اصلی‌ترین امکانات آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. با توجه به این که تهیه ابزار آلات با سرمایه موجود شما و شرایط نگهداری آن‌ها ارتباط مستقیمی دارد، باید در تهیه لیست اقلام لازم دقت زیادی خرج دهید. به خصوص این که نمی‌توان میزان فروش ابزارآلات متنوع را پیش بینی کرد، بهتر است از خرید اقلام مورد نظر در تعداد بیش از ده تا دوازده عدد خودداری کنید.

به سبب معرفی ابزار می توانید به ابزار فروشی رجوع کنید

اندازه استاندارد برای مغازه ابزارفروشی آنلاین و بهترین دکوراسیون فروشگاه ابزارفروشی

در صورتی که به صورت همیشگی جلوی کابینت هستید یا اگر به شکلی سر و کارتان به آشپزخانه گره خورده است، به خوبی می دانید که یکی از زجزآورترین معضلاتی که امکان دارد در سیستم کابینت اتفاق افتد، این است که درب کابینت به خوبی بسته نشود. آن وقت است که کل وسایل درون کابینت در معرض دید قرار می گیرد و اصلاً، این مشکل حسابی عذاب آور خواهد شد. در صورتی که اگر هزار بار هم درب کابینت را ببندید، در هر صورت به آرامی و با یک صدای ناراحت کننده یواش باز خواهد شد و اذیتتان خواهد داد.برای خرید آنلاین یراق آلات کابینت میتوانید بهفروشگاه گودفورپی مراجعه نمایید.

خب باید بگوییم که این مشکل را می توان به سادگی رفع کرد. لازم نیست که حتماً تعمیرکار کابینت یا یک فرد آچار به دست باشید. واقعیت اینجاست که این کار نیازمند دانش اصولی و خاصی نیست و ساده ترین کاری است که می توانید در آشپزخانه تان انجام دهید. واقعیت اینجاست که این مشکل به خاطر عدم رگلاژ لولای کابینت است که به سادگی قابل رفع می باشد و با ساده ترین ابزارها (مثل پیچ گوشتی و آچار ساده) هم می توان آن را برطرف کرد.

این مطلب را در گوشه ای ذخیره کنید تا هر زمان که به آن احتیاج داشتید، بتوانید به سادگی به آن دسترسی داشته باشید. فکر نکنید که رگلاژ کردن درب کابینت، کاری پیچیده و تخصصی مثل رگلاژ درب خودرو است. خیلی ساده می توانید این مشکل را به راحتی حل کنید. اما اجازه بدهید قبل از هر چیزی به سراغ دلایلی برویم که ممکن است منجر به باز ماندن درب کابینت می شوند.
دلیل باز ماندن درب کابینت

گاهی وقت ها ممکن است کابینت صدا بدهد، یا این که به خوبی چفت نشود. یا این که بعد از بستن آن، بلافاصله باز شود. اگر با چنین مشکلاتی برخورد کرده اید، زمان آن رسیده که رگلاژ کابینت ها را درست کنید. اگر مثلاً درب کابینت کمی پایین‌تر یا بالاتر از بدنه قرار گرفته و به درستی بسته نمی شود، به این معنی است که لولای درب مشکل دارد. این مشکل زمانی پیش می آید که لولای در خم شده یا این که پیچ های آن شل شده باشند.

شاید با کابینتی مواجه شوید که لولاهای آن بسیار قدیمی هستند (مثل کابینت های قدیمی منازل) که اصلاً هیچ تنظیماتی ندارند. به این ترتیب ممکن است لولاها را روی بدنه ی خود کابینت مشاهده کنید و توکار نباشند. برای این که بتوانید رگلاژ لولای چنین کابینت هایی را انجام بدهید، باید به طور کلی محل قرارگیری لولا را عوض کنید.

اصلی ترین نکته ای که به هنگام رگلاژ لولای کابینت باید مد نظر داشته باشید، این است که ظاهر آن درست و سالم باشد. البته که باید درب ها با هم هماهنگ نیز باشند؛ اما به هرحال، نکته اینجاست که کابینت ظاهر خوبی داشته باشد. به این معنی که فاصله ی میان لولا تا لبه مناسب و معقول باشد و یکدست و هماهنگ به نظر بیاید.

البته امکانش هست در زمان نصب ریل کابینت، کمی هم متفاوت باشید و اجازه بدهید که فاصله ای میان لولا و چوب شکل بگیرد تا به این صورت ظاهر جدید تری برای کابینت خانه خود به وجود بیاورید.تمام این علائم نشان می دهد که تایم نصب لولای کابینت شما فرا رسیده است؛ پس بهتر است بدون تلف کردن وقت دست به کار شوید و برای خرید یراق آلات به فروشگاه گود4پی مراجعه نمایید.

آیا می توان از سایت خرید ابزار آلات انجام داد؟

مزایای خرید ابزار آلات

امروزه افراد به دلیل مشغله هایی که در زندگی های روتین خود دارند دوست دارند تا کارهای خود را آنلاین انجام دهند. وظایف که در حالی که از فروشگاه مطمئن باشد باعث میشود در وقت و خرج جابه جایی مردم صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که شاید هنوز خرید آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین می باشد. تهیه ابزار آلات یکی از خریدهایی است صورت آنلاین هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبزرگترین مجموعه های آنلاین ابزار آلات سر بزنید میتوانید به گودفورپی مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی گودفورپی، فروشگاه آنلاین پخش عمده ابزار یراق و تجهیزات و لوازم ساختمانی و صنعتی

شرکت پخش نیکو با بیش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتی و ساختمانی، گودفورپی را که یک فروشگاه ابزار فروشی آنلاین است با هدف تسهیل و بهبود خرید عمده ابزار یراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهیزات ساختمانی برای مشتریان خود که اغلب فروشگاه ابزار فروشی هستند و در سطح کشور گسترده شده اند ، راه اندازی نمود.


فروشگاه های ابزار فروشی که برای کسب و کار خود نیاز به خرید عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتی میتوانند با مشاهده عکس و مشخصات کالا در گودفورپی خرید بهتری را تجربه کنند.

گودفورپی می تواند تامین کننده بخش زیادی از اقلام یک فروشگاه ابزار یراق ، یک کارخانه تولیدی یا کارگاه ساختمانی باشد. در راه اندازی یک ابزار فروشی، گودفورپی می تواند با یک فاکتور کلیه نیاز های فروشگاه ابزار یراق را از موجودی انبار خود تحویل نماید. همکارانی که قصد افتتاح فروشگاه ابزار یراق را دارند برای راه اندازی فروشگاه ابزار یراق قدرتمند و متفاوت می توانند در تمام مراحل از کارشناسان گود فورپی برای مشاوره راه اندازی ابزار فروشی خود استفاده نمایند.

گروه کالاهای گودفورپی عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختمانی و صنعتی : کلیه ابزار آلات قابل تهیه در یک ابزار فروشی مجهز را می توان از گودفورپی تهیه نمود.


۲- تاسیسات : شامل انواع پمپ آب خانگی و کشاورزی و صنعتی سبک و متوسط تک فاز و سه فاز و متعلقات و بسیاری از لوازم تاسیسات مصرفی و عمومی

۳- شیر آلات : خانگی و لوازم بهداشتی شیرآلات اهرمی و اقلام مصرفی خانگی مثل شیلنگ حصیری پکیج و پیسوار ، شیلنگ ماشین لباسشویی و انواع تاسیسات مصرفی آپارتمانی و خانگی

۴- انواع یراق آلات : از یراق آلات عمومی کابینت و چوب تا یراق آلات در و پنجره آلومینیومی و آهنی و انواع قفل مثل قفل آویز و قفل کتابی و مغزی قفل توکار در لیست یراق آلات گودفورپی وجود دارد.

۵- کالای برق : لوازم الکتریکی خانگی از جمله مواردی هستند که در سبد گودفورپی در حال گسترش تنوع می باشند.

از بین کالاهای این مجموعه می توان به انواع لاستیک عقب و جلو موتور اسکوتری اشاره کرد که برای تهیه آن می توانید به https://good4p.com/ابزارالات-صنعتی-و-ساختمانی/چرخ/لاستیک-موتور-سیکلت/لاستیک-(-تایر-)-جلو-و-عقب-موتور-اسکوتری-(برقی)-(12 مراجعه کنید.

123